Obserwatorzy

piątek, 17 sierpnia 2012

Nikola


Kolejna bransoletka szydełkowo-koralikowa w bardzo kobiecych, subtelnych kolorach. Myślę że bardzo fajnie odgrywałaby rolę biżuterii ślubnej. Wykonana z równiuteńkich cylindrycznych Toho Treasure 12o w moim ulubionym kolorze Opaque lt Beige, przepięknym cukierkowym Pastel Pansy oraz metalicznym Galvanized Lilac. Chętnie powrócę do takiego wzoru również w innych zestawieniach kolorystycznych. Ponieważ przypomina mi słodziutkie landrynki zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra ;) Może tym razem się uda...





13 komentarzy:

  1. Fantastyczne połączenie kolorów - bransoletka ślicznie wygląda w tych delikatnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOlory powalają na kolana! Szczególnie ta bananowa żółć! Poza tym osobiście chyba wolę wersję rozplecioną:) Świetna praca, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. jest niesamowita!!!
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosimy o kontakt na mail: projektantkikufra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała!!! Pięknie się prezentuje, w wersji splecionej i rozplecionej, podoba mi się straaaaasznie:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam na Kadoro! Bardzo ładna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba, ja znowu jestem fanką Twoich koralikowych kolczyków ;)

      Usuń
  7. O matko! Kolory moje, moje, moje. Pastele rządzą, bransoletki wyglądają zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo delikatne i przyjemne kolory:) twoje prace są urocze i bardzo precyzyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Podobne:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...