Obserwatorzy

czwartek, 5 czerwca 2014

"Florencja" i "Weenecja" - ślubna biżuteria sutasz

Po dość długiej nieobecności, spowodowanej głównie koszmarnym brakiem czasu, chciałabym opublikować dwie wersje biżuterii ślubnej, które naczekały się na upublicznienie...
Pierwsza z nich to kolczyki obdarowane przeze mnie imieniem "Florencja", które wykonałam na zamówienie na wzór kolczyków ze zdjęcia na modelce. Miały być ażurowe (nigdy wcześniej takich nie wykonywałam i było to dla mnie spore wyzwanie) z cyrkonią w kolorze lawendy w centrum, ze sznureczków w odcieniu złamanej bieli.










Druga biżuteria to komplecik o nazwie "Wenecja", złożony ze spinki i kolczyków w całości w kremowym odcieniu ze sporą ilością koraliczków wszelkiej maści.











Mam nadzieję, że się Wam spodobają ;)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Obydwa komplety są cudowne, gratuluję pomysłów i staranności wykonania.

    OdpowiedzUsuń

Podobne:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...