Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

Ślub... na bogato :)

Komplecik ślubny wykonany przeze mnie kilka tygodni temu, nie miałm jednak czasu na sfotografowanie go i obróbkę zdjęc.
No to niech dziś wieczór będzie jego debiut - a co :)
Biżuteria baaaaardzo bogata, połyskuje zarówno w słoneczku jak i w sztucznym świetle przepięknie opalizując nie tylko dzięki fantastycznym kryształkom Swarovskiego pokrytym złoconą warstewką ani metalizowanej tasiemce sutaszowej, ale przede wszystkim za sprawą najpiękniejszej taśmy cyrkoniowej jaką udało mi się znaleźć :)
Aby nie obciążać za nadto całości postanowiłam naszyjnik wykończyć bardzo delikatnym, cieniutkim pozłacanym łańcuszkiem.
Biżuteria będzie idealną ozdobą dla Panny Młodej, która zachce na ten najważniejszy dzień w życiu poczuć się jak prawdziwa księżniczka ;)











7 komentarzy:

  1. Jak zwykle zachwycająco :) Naszyjnik z tym łańcuszkiem wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały komplecik jest przepiękny! Wszystko idealnie przemyślane i wykonane na bardzo wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomóż mi! Wejdź na i-love-naturals.blogspot.com i wejdź w zakładkę pomóż mi! To dla mnie bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne na prawdę piękne! Rzeczywiście nie można zaprzeczyć, że na bogato :) Widać, że wszystko jest w pełni przemyślane. Gratuluje talentu i wielkiej kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet piękny jednak najbardziej podobają mi się kolczyki.
    Czy mi się zdaje że zmieniłaś logo na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny komplet, małe dzieło sztuki:) zapraszam również na moją stronę: amudelq.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze aż chciało by się ponownie wziąć ślub tym razem w tak pięknej biżuterii. Bardzo piękna wręcz fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń

Podobne:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...