Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Kilka maluchów..

Musze przyznać, że nie jestem najlepsza w małych formach-zazwyczaj ponosi mnie i najlepiej szyje mi się długie kolczyki, kolie. Jednak są chwile, kiedy taka duża forma zaczyna mnie męczyć i wtedy robię coś "na szybko", pod wpływem chwili. Tak oto powstały sutaszowe kolczyki na co dzień, broszka oraz trzy pary kolczyków koralikowych w formie oplecionych Rivoli.

FANTASIA
na te kolczyki miałam sporą ochotę ze względu na nietuzinkowe połączenie kolorów, które przyszło mi na myśl dzięki pięknym soczystym koralikom z jadeitu. Bardzo lubię takie właśnie kolory.




BARBARKA
Broszka która powstała kompletnie przypadkowo. Jak już sugerowałam wcześniej, była raczej forma odpoczynku od większego projektu w tych samych barwach ;)





I kolczyki z oplecionych koralikami Rovoli-na uszach wyglądają naprawdę bosko :) Żałuję, że nie potrafię lepiej uchwycić na zdjęciach urody tych białych-wyglądają delikatnie jak koronka, jakby oszronione mgiełką... Musicie uwierzyć mi na słowo ;)
















13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko takie piękne, że nie można oczu oderwać. Kiedy znajdujesz na to wszystko czas:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem na zwolnieniu lekarskim więc faktycznie mam sporo czasu, ale to bardzo odosobniona sytuacja ;)

      Usuń
  3. Cudenka!! Masz niesamowite wyczucie co do laczenia kolorow i form! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, uwielbiam zabawę kolorami :)

      Usuń
  4. uwielbiam oplecione koralikami rovoli, a te Twoje wyglądają niesamowicie... gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. broszka wyszła przepiękna i Ty to nazywasz odpoczynkiem:> a te czerwone oplecione boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! I za nic nie mogę się zdecydować które piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenie kolorów w Fantasia! Wyglądają bardzo apetycznie, jak jakieś cukierki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te kolczyki z Rovoli... rany jak one mnie urzekły:) niesamowite

    OdpowiedzUsuń

Podobne:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...